ساختار چراغ اسپرت جلو

سلام یه  تحقیق کاملا علمی داریم در مورد چراغ اسپرت ماشینا ، میخواهیم بدونیم که چراغ اسپرتی رو که میبندیم رو ماشینمون و پزشو میدیم از چی ساخته شده !!! پس خوب توجه کن که یه دو کلمه از حرفه ای ها یاد بگیری .

Pc:

یا همون پلی کربنات ، این ماده از پلاستیک هست و بسیار شفاف و خواص :

1-شفافیت عالی .

2-مقاومت زیاد .

3-خواص الکتریکی خوب .

4-پایداری و ابعاد خوبی داره .

5- استحکام عالی .

ABS:

یا به عبارتی همون اکریلو نیتریل بوتادین استایرین خودمون دیگه بابا ، که یه نوع تریپلیمر هستش که ترکیب اکریلو نیتریل +بوتادین+استایرین ساخته شده .با مخلوط کردن این سه تا یه ماده پلاستیکی بسیار سخت  بدست میاد ، که شفافیت در عوض نداره ولی دوباره خواص مکانیکی بسیار عالی پیدا میکنه  از مزیت های این ماده فرآین پذیری خوب هست به همین دلیل برای ساختن قطعات دقیق بسیار مناسب میتونه باشه .

PP:

باورت میشه که سبک ترین پلاستیک دنیاست و از خصوصیات دیگه این محصول مقاومت در حرارت بالا ، مقاومت در برابرمحلول های شیمیایی و خاصیت الکتریکی عالی دارن ، با افزایش دما در مقابل واکنش های ترک زا ، مقاوم هستش .والبته قیمت پایینی هم داره ، تنها عیبی که داره در دمای پایین حالت شکنندگی پیدا میکنه .

PA:

یعنی در واقع همون پلی آمید آرو ماتیک ، که بین رفقا به آرامید معروفه ، باید بهتون بگم که قابلیت جذب آب بالایی دارن و دارای استحکام کششی بالایی هستند ،این نمونه نایلون بیشتر در قطعاتی استفاده میشه که در برابر آب هستن و از طرف دیگه در برابر فرسایش بسیار مقاوم هستند . و البته در شرایط خشک در برابر ضربه مقاومت کمی دارند .

LEDHG:

در صنعت ژاپن حرف اولو میزنن و در واقع یه سری خصوصیات قابل بحثی دارن ، از اون نمونه که :

  1. با گذشت زمان مثل بقیه لامپ ها دچار افت نور نمیشن .
  2. طول عمرشون بین 50000 تا 60000 ساعت هست .

خب همین دوتا خصوصیت خیلی برجسته نیس !!!!

هارد کوتنینگ :

هارد کوتینگ فرآیندی هست که در طی اون سطح طلق سفت و سخت میشه و علاوه بر جلوگیری از خراش طلق باعث مقاومت اون در برابر  گرما و هر گونه دفرم شدن میشه.

خب اینم از ساختار بلوری، که از لحاظ علمی بررسی کردیم ،امیدوارم که به دردتو خورده باشه.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.