استرس بار یا میل تعادل به زبان ساده

یکی از لوازمی که این روزها بازار خوبی داره و خیلیا دنبالش هستن استرس بار یا میل تعادل هست. که گاها به آن استرات بار یا حتی میله تعادل نیز گفته میشه. البته سوالی که معمولا از ما میشه اینه که اصلا استرس بار چیه؟

استرس بار میل تعادل

ماهم نمی خواهیم اینجا توضیحات علمی و کالبدشکافی رو بیان کنیم . قصدمون اینه که همون توضیحات روان رو که واس مشتریان بیان میکنیم رو با شما در میان بگذاریم.

استرس بار (Stress Bar) از لحاظ معنایی به معنی نوار فشار است . البته اگه استرس رو فشار معنی کنیم.

معنی اولی که به ذهن ما میاد اینه که یک قطعه هست که استرس ماشین مارو کم میکنه و البته میشه گف که کاربردشم همینه . زمانی که شما سر پیچ توی یک جاده هستید به علت چرخش لاستیک ها ، منبع فشار که در حالت عادی بصورت یکنواخت روی چرخ ها پخش شده بود. حالا در حالت پیچ این تعادله بهم میخوره اینجاست که بحث فشار و استرس مطرح میشه. قطعا اینجا نیاز به یک ابزاریه که سر دو کمک نصب بشه و بتونه در شرایط پیچیدن تعادل رو حفظ کنه. این میتونه ساده ترین تعریف از استرس بار باشه.

اینم اضافه کنم که خیلی از ماشین های استاندارد بصورت فابریک این ابزار رو خودشون دارند. صحبت دیگه اینکه نصب خیلی راحتی داره . شما با باز کردن پیچ های سر کمک میتونید استرس بار رو سرجاش بگدارید و پیچ هارو محکم کنید. خلاصه اینکه نصب راحتی داره و واس خیلی از ماشین های ایرانی از جمله : پراید کاربراتور ، پراید انژکتور، پژو پارس ، پژو 405 ، سمند سورن ، سمند EF7 ، سمند معمولی ، پژو 206 ، ال نود ، دنا و …. تولید شده است . خبر خوب اینکه ما در حرفه ای مارکت برای تمامی این ماشین ها استرس بار یا میل تعادل رو موجود کردیم و با پایین ترین قیمت براتون ارسال میکنیم (برای دیدن روی لینک قبل کلیک کنید )

حرفه ای مارکت تنها با چند کلیک ساده

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.