چرا چراغات کدرن!!!!!!

سلام مگه هرکس به تمیز بودن چراغای ماشینش اهمیت بده و بخواد همیشه سفید و براق باشن واسواسیه ؟؟؟؟ نه اصلنم اینطور نیست . درستشم همینه چون طرف میخواد موقع رانندگی تو جاده و طرف شب دید و نور خیلی خوبی داشته باشه .

کدر شدن چراغ جلو خودرو میتونه دلایل مختلفی داشته باشه مثه :

1-استفاده نکردن  از لامپ استاندارد .

2-بارش برف و باران اونم از نوع اسیدیش .

3-برخورد نور آفتاب در اثر مرور زمان .

4-و از همه مهمتر سنگریزه و خاشاکی که حین رانندگی به چراغ خودرو برخورد میکنن . البته بیشتر رانندگی تو جاده .

حالامیخواییم این مشکلو حل کنیم مواد لازم :

1-پنبه .

2-مقدار آب .

3-سمباده 200و 400و 800و 3000وپولیش نرم .

شروع کار :

برای شروع کار بهتر هست که ابتدا چراغای ماشینو در بیاریم ،کار رو با سمباده 200 شروع میکنیم و بعد از اون سمباده 400 و 800 رو استفاده میکنیم . و بعد از اون در آخر سمباده 3000 مکشیم تا تمام لکه ها و خط وخش ها از بین برن و در پایان دو دست پولیش نرم با پنبه می زنیم .

البته باید توجه داشت که فقط و فقط از آب استفاده بشه .نه از تینر و یا مایعات دیگه و کلیه مراحل سایش همراه با آب باشه . و دوم اینکه سمباده های مد نظر سمباده های رنگ کاری هستن ، نه فلز و یا چوب که در واقع به اونا اصطلاح سماب روئ به کار میبرن .

روش دوم تمیز کردن چراغ خودرو با خمیر دندان :

جالبه نه خمیر دندون با این همه کارایی حتی برای تمیز کردن چراغ خودرو !!!!!!!

مواد لازم :

1-شوینده مانند آب .

2-صابون

3- دستمال نرم .

4-نوار چسب .

5-واکس خودرو.

6-اسفنج .

7- خمیر دندان .

روش کار :

در ابتدا چراغ ماشینتو با آب بشور حسابی .برا تمیز کاری بیشتر بهتره که چراغ ماشینو در بیارین ولی اگه حوصله نداشتی دورو برشو نوار چسب بزن .در مرحله بعدی اسفنج یا دستمالتونو به خمیر دندون آغشته کنین و روی سطح چراغ بمالید و دباره آبکشی کنین واگر نیاز بود این عملو تکرار کنین.

و در مرحله آخر بعد از آبکشی میتونین از واکس خودرو نیز استفاده کنین و البته دوباره بعد از واکس زدن باید حتما آبکشی دوباره انجام بشه.

والبته در آخر واسه اینکه ماشینتون بیشتر تمیز بمونه از الکل یا اسپری نانو استفاده کنین و با این روشایی که گفتم دیگه نیازی نیست بلوری هاتو عوض کنی البته به همه میتونی بگی که عوضشون کردم .

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.